Vakantie Nieuw Zeeland 2015

Nelson

Nelson stond op mijn lijstje om te bezoeken. Toen ik hoorde dat de stray bus er geen echte stop heeft heb ik gevraagd of ik tijdens het ophalen van een paar backpackers er uit mocht. In Nelson zat ik in een schitterende hostel, hot tub, zwembad en heerlijk weer. Ik heb een dag een fiets gehuurd en door Nelson gereden. Ik ben naar de "centre of NZ" geweest en daarna dwars door de stad maar de haven en het strand. Naast het strand was een tikrugby schooltoernooi bezig waar ik een tijdje heb gezeten.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active