Vakantie Nieuw Zeeland 2015

Abel Tasman Coastal Walk

Cleopatra's pool

Reacties

Reacties

Ellen

Kia Ora Timo,

Je kent me totaal niet maar ben een collega van je vader. En net terug uit NZ (my second time). De foto's zijn geweldig en super herkenbaar gaaf om het allemaal te zien. NZ is echt een super mooi land met een te gekke mentaliteit en layback lifestyle. Geniet ervan en blijf er zo lang mogelijk. Mocht je nog een woofing adres zoeken waar het echt te gek is laat het maar aan je vader of mij weten wan tin Waimate North zit de beste ever en zijn vrienden van me.

Enjoy life. Take care. Sweet as.

Timo

Het is hier inderdaad echt super gaaf. Ik zie dat Waimate North in Northland ligt, ik zit al helemaal in het zuidereiland op het moment. Via via kan ik als het goed is ergens WOOFFen rond westport. Als je meer WOOFF plaatsen kent op het zuidereiland ben ik een en al oor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active