Vakantie Nieuw Zeeland 2015

Golden Bay deel 1

Van de tasman bay naar de golden bay. Samen met een Nederlandse en twee Maleisische meiden zijn we naar Farewell Spit, Cape Farewell en Wharahiki Beach geweest. Het ziet er heel erg anders uit dan de Tasman bay. Ook weer eens leuk om nieuwe dingen te zien na anderhalve week in een hostel gezeten te hebben in vooral dezelfde omgeving(niet dat ik het erg vond, het was schitterend). Maandag ga ik weer bij een nieuwe hostel werken in Takaka, er zijn een aantal dingen die al op m'n lijstje staan om te doen in de omgeving. Zalm vissen, pupu springs, grotten en vele andere dingen! Veel foto's die op de blog staan maak ik zelf, daarom sta ik er zo weinig op. Veel foto's waar ik opsta staan op Facebook waarin in getagd ben. Als ik deze foto's heb probeer ik ze wel op m'n blog te zetten :)

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active