Vakantie Nieuw Zeeland 2015

Milford Sound & Queenstown

Via Dunedin ben ik samen met een Duitser naar Milford Sound gegaan, de vorige keer kon ik er niet heen omdat de weg gesloten was. We hebben op internet een coupon gekocht voor een cruise van 37 dollar om kwart voor tien sochtends. Een ding dat ons opviel was dat er maar zes mensen op de boot zaten toen we vertrokken. Het uitzicht was echt geweldig. Het water van Milford Sound is op sommige plekken wel 300 meter diep. Er valt zo veel vuil zoet water door de watervallen waardoor het water grijs is( zoet water drijft op zout water). Na Milford sound door naar Queenstown, ik moet een paar dagen wachten op de bus naar mount Cook. Ik had geen internet bij Milford sound dus ik heb een dag geen accomodatie kunnen regelen, waardoor ik een nachtje in de auto moest slapen.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active